سرم پیلینگ اوردینری اصل | سرم قرمز اوردینری لایه بردار

The Ordinary Peeling Solution 30ml AHA 30% + BHA 2%
حاوی :
1 – تمشک تازمانیایی
2 – هیالورونیک اسید
3 – ویتامین B5
4 – هویج سیاه
5 -آلفا هیدروکسیل اسید AHA30
6 -بتاهیدروکسیل اسید BHA 2%

  • ساخت: کانادا
  • انقضاء: دارای بچ کد
  • بارکد: 769915191004
(13 بررسی مشتری)

885.000 تومان

برند : The Ordinary

موجود

مقدمه

سرم پیلینگ اوردینری را می‌توان به عنوان یکی از بهترین و البته کارآمدترین محصولاتی دانست که می‌تواند به شیوه ای موثر بر روی پوست صورت اثر گذاشته و موجب پاکسازی آن شود. در واقع این محصول به عنوان یک لایه بردار بسیار قوی شناخته می‌شود که قادر است تمام مشکلات پوستی را حذف کرده و به باعث جوان‌سازی پوست شود. این سرم دارای ترکیبات منحصر به فردی است که در گام اول موجب پاکسازی سطح پوست می‌شوند.

این موضوع لایه‌های مرده اضافی را برداشته و منافذ باز را تمیز می‌کند. در کنار آن برخی دیگر از ترکیبات مانند هیالورونیک اسید و آنتی اکسیدان‌های مختلف وجود دارد که می‌تواند باعث افزایش رطوبت و البته سلامت پوست شود. این مواد در کنار همدیگر می‌توانند  ضمن پاکسازی پوست، به جوان شدن آن هم کمک کنند. این مورد یکی از مهم‌ترین عواملی بوده که میزان تقاضا برای خرید سرم قرمز اوردینری را افزایش داده است.

با این حال کم نیستند افرادی که هنوز شناخت کافی در رابطه با این محصول و جنبه‌های مختلف آن ندارند. همین عامل هم روند تصمیم گیری را برای آن دشوارتر می‌کند. ما سعی داریم تا در ادامه، مرور واضحی بر روی سرم پیلینگ اوردینری The Ordinary AHA 30% + BHA 2% Peeling Solution داشته باشیم.

همچنین نحوه تشخیص نمونه اصل را به همراه نقد و بررسی آن خدمت شما عزیزان ارائه داده ایم. لذا اگر تمایل دارید تا در این زمینه اطلاعات بیشتری را کسب کنید، حتماً ما را تا انتهای این مقاله همراهی فرمایید.

معرفی سرم پیلینگ اوردینری

اگر تا به حال به دنبال خرید یک کرم لایه بردار قوی و مناسب بوده باشید، یقیناً سرم قرمز اوردینری یا همان سرم پیلینگ اوردینری را به شما معرفی کرده اند. این محصول را می‌توان یکی از بهترین و البته ایده آل ترین محصولاتی دانست که می‌تواند ضمن پاکسازی پوست، لطافت و شادابی خاصی را هم به آن بدهد. افزون بر این موارد، سرم مورد نظر می‌تواند تا حد زیادی لایه‌های زیرین پوست را تمیز کرده و بدین ترتیب از بروز جوش و آکنه جلوگیری کند.

سرم قرمز اوردینری یکی از شاهکارهای این شرکت کانادایی به حساب می‌آید که توانسته طرفداران بسیار زیادی را در سطح جهان به سمت خود جلب کند. در واقع شرکت سازنده، تنها این محصول را به لایه بردار بودن محدود نکرده است؛ بلکه سعی داشته تا محصولی را خلق کند که بتواند طیف بسیار زیادی از مشکلات پوستی را درمان کند.

مازاد بر این، سرم مورد نظر می‌تواند مانع از بروز مشکلات ثانویه ای مانند آکنه، جوش  و موارد  مشابه شود. از طرفی، چین‌های ریز صورت را حذف کرده و می‌تواند در افزایش جوان‌سازی آن نقش داشته باشد. خواص متنوع، اثر گذرای سریع، کارایی بالا  و… از جمله مهم‌ترین مولفه‌هایی بوده که پیلینگ اوردینری را به عنوان یکی از بهترین و البته ایده آل ترین محصولات قلمداد کرده که در طی سال‌های گذشته، طرفداران بسیاری را به سمت خود جلب کرده است.

سرم پیلینگ اوردینری

خواص سرم اوردینری قرمز

خواص سرم پیلینگ اوردینری یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که این محصول را به یک انتخاب بسیار ایده آل تر برای افراد بدل می‌کند. به عبارت ساده‌تر، این محصول دارای خواص متنوعی است که باعث می‌شود تا نسبت به اغلب همتایانش متمایز باشد. با این حال بخش زیادی از مصرف کنندگان، به خوبی با این خواص آشنایی ندارند. همین عامل هم سبب می‌شود تا در زمان تصمیم گیری، دچار مشکل شوند. ما در ادامه برخی از این خواص را خدمت شما ذکر کرده ایم تا بتوانید انتخاب‌های بهتری داشته باشید.

  1. لایه بردار بسیار قوی پوست با قابلیت نفوذ به عمیق‌ترین لایه‌های پوست
  2. درمان قوی لک‌های صورت
  3. رفع انواع جوش و آکنه صورت
  4. حذف سلول‌های مرده سطح پوست
  5. از بین بردن آلودگی‌های پوستی
  6. کاهش چین و چروک‌های صورت
  7. فزایش رطوبت پوستی
  8. روشن کننده پوست صورت
  9. بهبود بافت پوست و یکنواخت کردن آن
  10. کاهش نقاط تیره پوست
  11. و….

این موارد را می‌توان به عنوان گوشه ای از خواص سرم اوردینری قرمز دانست که مجموع آن‌ها در کنار همدیگر باعث شده تا این محصول یک انتخاب منحصر به فرد برای افراد باشد. البته باید عنوان کنیم که تمامی این خواص به لطف ترکیبات و متریال‌های بی نظیری بوده که شرکت سازنده در بطن این سرم بی نظیر قرار داده است. به همین جهت ما در ادامه آن‌ها را هم به دقت خدمت شما عزیزان شرح داده ایم.

ترکیبات موجود در سرم اوردینری قرمز

سرم اوردینری قرمز یا همان سرم پیلینگ اوردینری، دارای خواص و ویژگی‌های بسیار منحصر به فردی است که باعث می‌شود تا به عنوان یک محصول ایده آل برای افراد شناخته شود. بخش قابل توجهی از این ایده آل بودن هم به لطف ترکیبات خاص و منحصر به فردی بوده که در ساختار آن استفاده شده است. این ترکیبات به شرح زیر هستند.

  1. اسید سالیسیلیک: این ماده را می‌توان به عنوان یک تسهیل گر جهت پاکسازی منافذ پوستی از چربی دانست. به عبارت ساده‌تر این ماده می‌تواند غدد چربی را تحریک کرده و تا حدی موجب تسهیل خروج چربی‌ها شود.
  2. اسید لاکتیک: وظیفه این ماده از بین بردن لایه‌های مرده پوست صورت شما است. در واقع این اسید می‌تواند لایه‌های مرده سطح پوست را از بین برده و موجب شفافیت و جوانی آن شود.
  3. سیترات پتاسیم و اسید تارتاریک و اسید سیتریک: این سه ماده وظیفه تنظیم PH پوست را بر عهده دارند.
  4. گلیسیرین: این ماده موجب نرم شدن پوست صورت افراد می‌شود.
  5. اتیل هگزیل گلیسیرین: این ماده به عنوان یک عامل آنتی باکتریال شناخته می‌شود که موجب پاکسازی منافذ باز پوستی می‌شود.
  6. عصاره برگ تاسمانیا لانسئولاتا: این ماده یکی از ترکیبات طبیعی به کار رفته در این محصول است که می‌تواند به شیوه ای موثر باعث کاهش التهاب پوست صورت شود. افزون بر این موارد، این ماده می‌تواند در جذب اسیدهای نام برده هم تاثیر مثبتی داشته باشد.
  7. پروپان دیول: این ماده هم باعث کاهش التهاب و افزایش آرامش سطح پوست می‌شود. همین عامل هم آن را به عنوان یکی از بهترین و البته کارآمدترین ترکیبات موجود در سرم قرمز اوردینری بدل کرده است.
  8. آب آلوئه ورا: این ماده هم از دیگر ترکیبات طبیعی موجود در سرم پیلینگ اوردینری است که موجب التیام پوست در فرایند لایه برداری آن خواهد شد.
  9. اسید گلیکولیک: این ماده هم باعث از بین برنده سلول‌های مرده و پاکسازی سطح پوست می‌شود. همین عامل هم آن را به عنوان یک ماده حیاتی در ساختار این کرم لایه بردار تبدیل کرده است.
  10. عصاره هویج: این ماده به عنوان منبع غنی از ویتامین‌های A و C شناخته می‌شود. از طرفی دیگر یک آنتی اکسیدان قوی است که به بهبود ساختار پوستی و محافظت از آن کمک می‌کند.

در نظر داشته باشید که افزون بر این مواد، ترکیبات دیگری هم درون این ماده وجود دارد که بخشی از آن‌ها به افزایش قدرت جذب و برخی دیگر به حفظ شکل ساختاری آن منجر می‌شوند. خوشبختانه شیمی دان‌ها و متخصصان شرکت اوردینری، سعی داشته اند تا این ترکیبات را به نحوی درون این محصول اعمال کنند که بیشترین اثر گذاری ممکن را داشته باشد. در کنار آن سعی شده تا به هیچ عنوان از ترکیبات مضر و غیر استانداردی مانند پارابن، گلوتن و.. هم استفاده نشود. به همین جهت است که این ماده به عنوان یکی از بهترین و البته کارآمدترین ترکیبات ممکن برای پیلینگ پوست صورت شناخته می‌شود.

نقد سرم پیلینگ اوردینری و نظرات

بسیاری از افراد  تمایل دارند تا قبل از خرید یک محصول، ابتدا دیدگاه سایرین و نقد  و بررسی‌های مختلف پیرامون آن را مطالعه کنند. این مورد به آن‌ها کمک می‌کند تا با دیدی بازتر، تصمیم گیری‌های خود را انجام دهند. همین عامل هم باعث شده تا بخش قابل توجهی از افراد به دنبال نقد سرم پیلینگ اوردینری باشند. اگر سرچ محدودی در رابطه با این محصول در اینترنت داشته باشید، متوجه می‌شوید که بسیاری از منابع و وبسایت ها، نظرات بسیار مفید و مؤثری را در مورد آن بیان کرده اند.

با این حال باید عنوان کنیم که شفاف‌ترین و البته بی طرفانه ترین نوع نظرات در مورد سرم پیلینگ اوردینری، در سایت‌های بزرگ خارجی نظیر آمازون و ebay قرار دارد . در واقع این سایت‌ها نظر سایر خریداران را به دور از هرگونه سانسور منتشر می‌کنند. اگر این محصول را در سایت آمازون بررسی کنید، متوجه می‌شوید که بیش از 35 هزار مشتری بر روی آن نظر داده اند. از این میان قریب به 75 درصد آن‌ها امتیاز کامل را به این محصول داده اند.

همین عامل هم باعث شده تا این سرم بتواند امتیاز 4.5 از 5 را دریافت کند. چنین امتیازی برای یک محصول آرایشی، می‌تواند نشان از سطح بالای کیفی آن باشد. با این حال باید عنوان کنیم که بسیاری از افراد تنها به این امتیاز بسنده نکرده و نظرات خود را هم نوشته و گاها عکس‌های قبل و بعد از استفاده را هم گذاشته اند. لذا شما با بررسی این نظرات، می‌توانید به شیوه ای ساده‌تر بفهمید که این محصول تا چه اندازه معجزه آسا است.

نحوه تشخیص سرم اوردینری قرمز اصل

شما به شرطی می‌توانید معجزه‌های این محصول را ببینید، که بتوانند سرم اوردینری قرمز اصل را خریداری کنید. به عبارت ساده‌تر، نمونه‌های فیک تنها باعث تجربه ناخوشایند برای شما شده و نمی‌توانند اثرات مناسبی بر روی پوستتان داشته باشند. برای اینکه بتوانید نمونه‌های اصلی را تشخیص دهید، قبل از هر چیز به بسته بندی و شکل ظاهری آن‌ها دقت کنید.

عموماً شرکت اوردینری سعی می‌کند تا از بسته بندی‌ها خاص برای محصولات خود استفاده کند. رنگ شیشه آن‌ها نیز کدر بوده و در مقابل اشعه آفتاب مقاوم است. همچنین بر روی این بسته بندی‌ها بارکد اصالت محصول وجود دارد که می‌توانید آن را در سایت اصلی چک کنید.

مطابقت قیمت محصول با قیمت‌های درج شده در سایت‌های خارجی هم راهکار نسبتاً مناسبی است که می‌تواند در فروش این محصول به شما کمک کند. در واقع باید این مورد را بدانید که بیشتر متقلبان سعی می‌کنند تا افراد را با قیمت‌های ارزان به سمت خود جلب کنند. به همین جهت قیمت‌هایی را ارائه می‌دهند که کمتر از قیمت سازنده آن است! در چنین شرایطی شما می‌توانید تا حدی فیک بودن آن را تشخیص دهید.

البته ما توصیه می‌کنیم که به جای این روش‌ها، اولویت خود را بر روی خرید از مراکزی قرار دهید که بدون واهمه، اصالت محصولاتشان را ضمانت می‌کنند. با این کار شما نسبت به کیفیت محصول و نتایج حاصل از آن آسوده خاطر خواهید بود. به همین جهت است که ما در گارنی مارکت، ضمن پایبندی به تمام موارد قبلی، برای تک تک محصولاتمان هم گارانتی و ضمانت اصالت ارائه می‌دهیم.

طرز استفاده از سرم پیلینگ اوردینری

نحوه استفاده از یک محصول را می‌توان به عنوان مولفه دیگری دانست که نقش بسیار زیادی در نتایج حاصل از آن دارد. در حقیقت هر اندازه که یک محصول را به شیوه صحیح‌تری استفاده کنید، نتایج آن هم بهتر خواهد بود. این موضوع در رابطه شرایط و طرز استفاده از سرم پیلینگ اوردینری هم صدق می‌کند. در حقیقت این محصول به دلیل ساختار لایه بردار بودنش، دارای حساسیت بالایی در روند استفاده است.

به نحوی که عدم پایبندی به اصول استفاده از آن، می‌تواند نتایج معکوس داشته باشد. برای استفاده از این محصول، باید ابتدا پوست صورت خود را کاملاً تمیز کنید. پس از آن یک لایه نازک از این سرم را بر روی پوست صورت بمالید. اجازه دهید تا این لایه حدود 10 دقیقه باقی بماند. بعد از این کار می‌توانید پوست صورت خود را بشویید. البته توصیه می‌کنیم تا در ابتدا بخش اندکی از پوست صورت خود را با آن بپوشانید. چنانچه حساسیتی مشاهده نکردید، می‌تواند به سراغ بخش‌های دیگر از صورت خود بروید.

طرز استفاده از سرم پیلینگ اوردینری

نکات مهم برای استفاده از پیلینگ اوردینری

برای استفاده از پیلینگ اوردینری باید نکات و مولفه‌های مهمی را در نظر داشته باشید تا بتوانید به کمک آنها حداکثر نتیجه را کسب کنید. مهم‌ترین و البته شاخص‌ترین نکته ای باید به آن توجه داشته باشید، تعداد  دفعات استفاده است. شما نباید این سرم را به صورت روزانه استفاده کنید؛ بلکه سعی کنید تا در ابتدا هفته ای یک بار آن را استفاده کنید. در صورتیکه پوست صورت شما به آن عادت کرد، می‌توانید دفعات را افزایش دهید. البته می‌توانید در ابتدا هم مدت زمان کمتری آن را بر روی پوست صورت نگه دارید.

در نظر داشته باشید که این محصول حاوی اسیدهای مختلفی است که می‌تواند به شیوه ای موثر باعث حذف لایه‌های مرده پوست شود. بدیهی است که این کار پوست صورت شما را نازک‌تر کرده و مقاومت آن را در برابر نور آفتاب را کاهش می‌دهد. به همین جهت باید حتماً در طول دوره استفاده از آن، ضد آفتاب را برای خروج از خانه و قرارگیری در معرض نور خورشید استفاده کنید.

برای جلوگیری از عارضه‌های جانبی، نباید قبل از این محصول هیچ گونه فرایند دیگری مانند ماسک‌های پوششی، اکسفولیه کردن و… را انجام دهید. مازاد بر این، شما نباید این محصول را در نواحی زخمی، ملتهب، آفتاب سوخته، دور چشم و لب استفاده کنید. همچنین در صورت بروز هرگونه حساسیت، باید استفاده از آن را قطع و با پزشک خود مشورت کنید. البته باید به خاطر داشته باشید که بروز حساسیت در دفعات اولیه طبیعی است. اما اگر بیش از اندازه بوده یا ادامه داشت، باید حتماً با پزشک مشورت کنید.

قیمت سرم پیلینگ اوردینری

قیمت سرم پیلینگ اوردینری یکی از موضوعاتی بوده که باعث می‌شود تا اغلب افراد این سرم بی نظیر را به سایر ترکیبات ترجیح دهند. در واقع وابستگی این محصول به قیمت دلار باعث شده تا  نسبت به برخی از نمونه‌های داخلی گران‌تر باشد. با این حال باید عنوان کنیم که قیمت آن در مقابل با کارایی که درد، بسیار ناچیز است.

افزون بر این موارد، ما در گروه گارنی مارکت سعی کرده ایم تا این محصولات اوردینری را از نمایندگان فروش و شرکت سازنده آن خریداری کنیم. همین عامل باعث شده تا واسطه ای در این میان نباشد. این مولفه هم قیمت ما را نسبت به آن‌ها بسیار اقتصادی‌تر کرده است.

خرید سرم پیلینگ اوردینری اصل

برای خرید سرم پیلینگ اوردینری اصل، شما نباید تنها قیمت را لحاظ کنید. بلکه مولفه‌های دیگری هم وجود دارند که متاسفانه نادیده گرفته می‌شوند. یکی از مهم‌ترین آنها اصالت کالا است. در واقع شما باید محصولی را خریداری کنید که کاملاً اورجینال باشد. چرا که تنها در این صورت است که می‌توانید حداکثر نتیجه ممکن را از آن به دست آورید.

ما در گروه گارنی مارکت سعی کرده ایم تا ضمن ایجاد رقابتی‌ترین قیمت‌ها، اصالت تمام محصولاتمان را هم تضمین کنیم. این مورد باعث می‌شود تا مشتریان ما آسوده خاطر باشند. لذا اگر به دنبال خرید سرم پیلینگ اوردینری اصل هستید، می‌توانید هم اکنون با کارشناسان ما در گروه گارنی مارکت تماس حاصل فرمایید.

 

حجم

30ml

سن قابل استفاده

بالای 18 سال

جنسیت

آقایان و خانم ها

شماره پروانه بهداشتی

18-126

درجه کیفی

Orginal

برند

کشور سازنده

کانادا

نوع پوست استفاده

انواع پوست

13 دیدگاه برای سرم پیلینگ اوردینری اصل | سرم قرمز اوردینری لایه بردار

  1. مشتری

    بعد از نرم و مخملی شدن پوستتان لذت ببرید از این محصول زیاد استفاده نکنید بلکه هر دوهفته یک بار و حتما از ضد افتاب استفاده کنید

  2. مشتری

    سپاسگزارم از سایت خوبتون که این محصول عالی رو با قیمت کمتر از سایت های مشابه در دسترس مصرف کنندگان قرار دادین و سپاس بی نهایت از ماسک های کره ای که به عنوان هدیه ارسال کردین

  3. مشتری

    خیلی خوبه پوست نرم و روشن میشه قیمت گارنی مارکت بهتر از همه جا هست

  4. مشتری

    لطفا موجود کنید این محصول رو لطفا و قیمتش هم بنویسید

  5. مشتری

    من از خود محصول استفاده چندانی نکردم ولی بر اساس نظر مثبت دیگران تهیه کردمش. از پاسخگوئی واحد فروش بابت ناراحتی خودم که چرا بسته بندی کاور و پلمپ نداره، صبورانه جواب دادن و به من اطمینان خاطر دادن که امکان پس دادن محصول وجود داره، خیلی راضی بودم.

  6. مشتری

    قیمت این کار چنده ؟

  7. مشتری

    ببخشید قیمتش چنده

  8. مشتری

    یه سوال برای پوست های خشک هم مناسبه یا نه؟؟

  9. مشتری

    برای پوست مختلط خوبه یانه؟؟

  10. مشتری

    این محصول و کلا محصولات اوردینری عالی هستن فقط چرا اینقدر افزایش قیمت داره میدونم نوسانات ارز و افزایش قیمت ارز دلیلشه ولی واقعا شوکه شدم از قیمتش مرسی گارنی مارکت

  11. مشتری

    من بیرنگشواستفاده میکنم عالیه

  12. مشتری

    سلام برای دوست های حساس مناسب هست؟

    • ادمین سایت زارع

      درود
      وقت تون بخیر
      سرم لاکتیک اسید و ماندلیک اسید برای پوست‌های حساس مناسب‌تره

  13. مشتری

    سلام
    چون پوستم حساسه ماهی یک تا دو مرتبه استفاده می کنم و برام معجزه کرده
    چین و چروک های ریز کمتر شده . پوستم روشن تر شده

    • ادمین سایت زارع

      سلام
      وقت تون بخیر
      سپاس بابت به اشتراک گذاری تجربه ی مفیدتون

دیدگاه خود را بنویسید