سوالات متداول شما عزیزان
هر سوالی در زمینه خرید محصولات ، نحوه ارسال محصولات ، نحوه پشتیبانی بعد از خرید و حتی سوالات قبل از خرید را در قسمت زیر می توانید مشاهده نمایید . در صورت اطلاعات بیشتر در مورد روند کاری فروشگاه می توانید با ما تماس بگیرید .
در صورتی که کالای ارسالی با آنچه در سایت توضیح داده شده مغایرت داشته باشد می توانید محصول را مرجوع کنید .
پاسخ : بله ، فروشگاه گارنی توسط پست پیشتاز در کوتاه ترین زمان ممکن سفارشات را تمامی نقاط کشور ارسال می کند .
پاسخ : هزینه ارسال به تمام نقاط ایران برای خرید های زیر 750 هزار تومان 25000 تومان و بالای 750 هزار رایگان می باشد
پاسخ : خیر – در حال حاضر با توجه اخذ نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت و معدن و تجارت و وجود درگاه مستقیم پرداخت از بانک ملت ، ملی و سامان، می توانید با اطمینان خاطر سفارش خود را بصورت آنلاین ثبت کنید و از طریق درگاه هزینه آنرا پرداخت نمایید.
پاسخ : بسته به نوع محصول و برند ممکن است محصول پلمب باشد یا نباشد ، به عبارت بهتر شرایط دقیقاً به همان صورتی است که کمپانی سازنده تدارک دیده است ، برای مثال بعضی از برندها چون اوردینری ، بالانس و … پلمب نیستند ، برند سام بای می اکثر محصولات خود را پلمب کرده است و برند فارم استی یا باله آ تعدادی را پلمب کرده و تعدادی را پلمب نکرده است .
پاسخ : اکثر محصولات برندهای اروپایی و آمریکایی به جای درج تاریخ انقضاء روی جعبه از بچ کد ( بچ نامبر ) استفاده کرده اند .
اطلاعات بیشتر در مورد بچ کد :
پاسخ : تمامی محصولات فروشگاه گارنی 100% اصل و خرید مستقیم از شرکت سازنده می باشند و با ضمانت کامل تقدیم شما می شوند .
