ماسک حبابی منافذ باز و روشن کننده الیزاوکا

 

  • Elizavecca Milky Piggy Carbonated Bubble Clay Mask Face
  • ترمیم منافذ باز به طور تخصصی
  • حذف جوش های سر سیاه پوست
  • آبرسانی و تأمین رطوبت لازم پوست
  • تهیه شده از مواد کاملاً طبیعی و ارگانیک
  • مناسب انواع پوست

برند : Elizavecca

ناموجود

پوست صورت را می توان یکی از حساس ترین بخش های بدن انسان دانست که همواره در معرض مشکلات و خطرات بسیاری است و عدم توجه به آن ها و یا رسیدگی نا کافی می تواند سبب آسیب های جبران ناپذیر به آن شود . بوجود آمدن منافذ باز روی پوست و یا جوش های سر سیاه و تیرگی پوست یکی از شایع ترین و البته بدترین مشکلاتی است که می تواند برای پوست صورت بوجود بیاید . این مشکلات در نوع خود می توانند آسیب های جبران ناپذیری را بر روی پوست صورت ایجاد نمایند که عدم برطرف سازی سریع می تواند سبب ماندگاری آن ها شود . ماسک صورت حبابی ترمیم کننده منافذ باز و روشن کننده پوست الیزاوکا یکی از مهم ترین و البته بهترین موادی است که برای رفع این مشکل توسط برترین آزمایشگاه ها در کشور کره جنوبی ساخته شده است . اگر شما نیز مانند هر شخص دیگری از منافذ باز و جوش های سر سیاه پوست و یا حتی تیرگی آن رنج می برید بهتر است تا انتهای این متن با ما همراه شوید چرا که قصد داریم موثر ترین شیوه درمان آن را به شما عزیزان معرفی نماییم .

مشخصات ماسک صورت حبابی ترمیم کننده منافذ باز و روشن کننده پوست الیزاوکا

یقینا شما نیز می دانید که پوست انسان دارای منافذ بسیار زیادی است که این منافذ در تنفس سلولی و سلامت و شادابی پوست نقش بسیار زیادی دارند . این منافذ محدود به نقطه ای خاص از بدن نیستند و بیشتر قسمت های پوست دارای این منافذ است . گاهی اوقات این منافذ به دلیل عملکرد غیر طبیعی غدد چربی ، جوش ها ، مواد آرایشی ناسالم ، هورمون ها و… بصورت فرو رفتگی ها و یا سوراخ های کوچک در سطح پوست دیده می شود که نشان از مشکلات آن ها دارد . این منافذ را اصطلاحا منافذ باز می گویند که تاثیر مخربی بر روی زیبایی ظاهری افراد می گذارد و می تواند در کاهش اعتماد به نفس آن ها موثر باشد .

این تاثیر موجب شده است تا شیوه ها و راه های متفاوتی برای بستن این منافذ باز بوجود بیاید که عموم آن ها یا موقتی بوده و یا سبب باز تر شدن این منافذ در طول زمان می شود . ماسک صورت حبابی ترمیم کننده منافذ باز و روشن کننده پوست الیزاوکا محصولی بی نظیر است که توسط آزمایشگاه های پیشرفته در کشور کره جنوبی ساخته شده است و به راحتی می تواند مشکلات شما را  برطرف سازد . این محصول سرشار از مواد ارگانیک است که با داشتن یک مکانسیم ویژه و اختصاصی به راحتی می تواند منافذ باز پوستی را ببندد.

یکی دیگر از مزیت هایی که این ماسک معجزه آسا دارد ، برطرف کردن جوش های سر سیاه صورت می باشد . این جوش ها عموما بر روی بینی دیده می شوند به سادگی می توانند زیبایی و جذابیت را از چهره شما بگیرند و جلوه آن را کاهش دهند . این جوش ها عموما دارای ترکیبات و چربی های متفاوتی هستند که منافذ پوستی را پر می نمایند . مکانسیم ماسک صورت حبابی ترمیم کننده منافذ باز و روشن کننده پوست الیزاوکا به راحتی می تواند این جوش های سر سیاه را از روی صورت شما محو نماید و این به نوبه خود تاثیر زیادی بر روی شادابی چهره شما دارد .

یکی دیگر از شاخص ترین مزیت های ماسک صورت حبابی ترمیم کننده منافذ باز و روشن کننده پوست الیزاوکا کمک به آبرسانی پوست می باشد . خشکی پوست  از مهم ترین معضلاتی است که می تواند زمینه ساز بیماری ها و مشکلات دیگر پوستی باشد و راه را برای آسیب های جدی باز می کند . نبود رطوبت کافی در بافت های پوستی سبب می شود تا فرآیند های حیاتی در آن ها با مشکل مواجه شود و این در کاهش عمر سلول های پوستی موثر است. خشکی پوست در اثر عدم آبرسانی صحیح پوستی بوجود می آید و این در افزایش تیرگی پوست و عدم شفافیت آن تاثیر بسزایی دارد . ماسک صورت حبابی ترمیم کننده منافذ باز و روشن کننده پوست الیزاوکا با توجه به فرمولاسیون ویژه ای که دارد که به راحتی می تواند به لایه های زیرین پوستی نفوذ کند و نه تنها مواد معدنی خود را در اختیار آن ها قرار دهد بلکه به راحتی رطوبت کافی را نیز برای آن ها فراهم نماید . میزان قدرت این ماسک به گونه ای است که بعد از اولین استفاده از آن به راحتی می توانید آثار ناشی از آن را مشاهده نمایید و پوستی روشن و شفاف داشته باشید.

مجموع اثر گذاری هایی که در این ماسک بی نظیر وجود دارد به لطف ترکیبات ویژه و فوق العاده موثر آن می باشد که برخی از آن ها شامل موارد زیر می باشد :

آب ، cocomidopropylbetaine ، kaolin ، acrylates copolymer ، cocoamphodiacetate دی سدیم ، mehtylperfluoroisobutyl اتر ، سولفات لورات سدیم ، لورامید DEA ، TEA-cocoyl گلوتامات ، عصاره برگ camellia sinensis ، گلیسیرین ، دی پروپیلن ، پروپیلن ، فسفاتن ، فسفاتن ، پروپیلن ، فسفاتن ، اسید ، متیل ، اسید آب گازدار ، صمغ زانتان ، دی سدیم EDTA ، آلانتوئین ، بوتیلن گلیکول ، عصاره اسطوخودوس آنگستیفولیا (اسطوخودوس) ، عصاره برگ مایع موناردا ، متیا پیپریتا و …

همانگونه که مشاهده می کنید این ماسک بی نظیر فاقد هر گونه ماده شیمیایی مضر نظیر پارابن و مواد نگهدارنده و شیمیایی می باشد و این ریسک استفاده از آن را به حداقل می رساند و در مقابل بر قدرت اثر گذاری آن می افزاید .

شیوه استفاده از ماسک صورت حبابی ترمیم کننده منافذ باز و روشن کننده پوست الیزاوکا

شیوه استفاده از ماسک صورت حبابی ترمیم کننده منافذ باز و روشن کننده پوست الیزاوکا ساده می باشد و تنها می بایست چند نکته را در رابطه با استفاده از آن در نظر بگیرید تا حداکثر بازدهی را دریافت نمایید . قبل از هر چیزی باید بدانید این ماسک را نباید بیش از 2 یا 3 بار در هفته استفاده نمود . نکته قابل توجه دیگر در رابطه با این محصول این است که در هنگام استفاده ، ماسک حباب می کند که این امر طبیعی بوده اما ممکن است تا کنون در هنگام استفاده از ماسک های دیگر آن را تجربه نکرده باشید . آخرین نکته ای که باید در نظر بگیرید این است که نباید این ماسک را بر روی لب ها و فضای دور چشم استفاده نمایید .

قبل از استفاده از این ماسک ابتدا صورت خود را بصورت کامل بشورید و خشک کنید. پوست شما باید کاملا تمیز و عاری از هر گونه ماده ی آرایشی باشد . برای اطمینان از این موضوع بهتر است ابتدا صورت خود را به وسیله فوم های شستشو تمیز نمایید . در وهله دوم مقداری از این ماسک را بر روی صورت خود بمالید و بصورت دورانی آن ها بر روی بخش های مهم صورت خود پخش کنید . برای بهبود نتایج سعی کنید تا پوست صورت خود را کامل ماساژ دهید و از پخش شدن کامل این ماده اطمینان حاصل نمایید .

بعد از این مورد صبر کنید تا این ماسک 5 دقیقه بر روی پوست صورت شما بماند . بعد از این مدت زمان ماسک را از صورت خود جدا نمایید و سپس صورت خود را به وسیله آب ولرم بشورید و آن را خشک کنید . به راحتی بعد از این عمل می توانید شاهد نتایج شگفت انگیز آن باشید . اگر شما نیز به دنبال راهی برای رفع منافذ سر باز و یا شفاف سازی پوست خود هستید می توانید هم اکنون این محصول را به سبد خرید خود بیافزایید و یا چنانچه به اطلاعات بیشتری پیرامون آن نیاز دارید می توانید از بخش گفتگوی آنلاین و یا بخش تماس با ما ، با مشاورین گارنی مارکت در ارتباط باشید.

وزن

100g

جنسیت

آقایان و خانم ها

برند

کشور سازنده

کره جنوبی

3 دیدگاه برای ماسک حبابی منافذ باز و روشن کننده الیزاوکا

  1. مشتری

    سلام
    من هم از این استفاده کردم هم ماسک حبابی بیواکو
    کیفیت ش خیلی خیلی بهتر از حبابی بیواکوا هست

  2. مشتری

    نسبت به نمونه های قلابی داخل بازار واقعا عالیه ممنون از سایت خوبه گارنی مارکت

  3. مشتری

    کی موجود میشه ؟

دیدگاه خود را بنویسید