تونر مرطوب کننده بی بی اسکین بیوآکوا

Bioaqua Baby Muscle Smoothing Toner Summer

ترکیب آاوئه را ، هیالورونیک اسید ، گلیسیرین و جو دوسر
ضد عفونی و پاکسازی کننده
ضد چین و چروک
آبرسان و هیدراته
تعادل PH پوست
روشن و شفاف کننده
مناسب انواع پوست

برند : BioAqua

ناموجود

تونر مرطوب کننده بی بی اسکین بیوآکوا

مراقبت از پوست ؛ یکی از راه های افزایش زیبایی پوست و زیبایی صورت می باشد . بسیاری از افراد مراقبت از پوست را تنها فقط استفاده از کرم‌ ها و ماسک های مختلف مانند : کرم‌ضد لک ؛ کرم ضد آفتاب ، بهترین‌ ماسک صورت ؛کرم لیفتینگ صورت ؛ ماسک روشن کننده پوست ،ماسک سفید کننده صورت فوری و کرم ضد چروک‌ و…می دانند . اما به روتین‌ روزانه مراقبت از پوست ، توجهی نمی کنند.تونرها، یکی از محصولات اصلی پاکسازی پوست در روتین روزانه می باشد. بسیار از افراد بر این‌ باورند که تنها زدودن آرایش صورت در مواردی که آرایش می کنیم و شستن صورت با فوم‌ شستشو کفایت می کند و مصرف تونر را اضافی تلقی می کنند.
اما این‌ باور کاملا اشتباه است ؛ زیرا استفاده از تونر فرآیند پاکسازی و روتین‌ مراقبت از پوست را تکمیل می کند.تونرها انواع مختلفی دارند و هر تونر متناسب با نوع پوست انتخاب می شود . در اینجا می خواهیم‌ نظر چندین‌ متخصص پوست را درباره تونر مورد بررسی قرار دهیم:
متخصصان پوست برای افزایش زیبایی پوست و زیبایی صورت استفاده از تونر را ؛ امری مهم می دانند، و به شدت به استفاده از آن‌ ها تاکید می کنند.زیرا تونر منافذ پوست را به طور عمیق تمیز می کند که همین امر سبب کاهش مشکلات پوستی از قبیل : تیرگی پوست ؛ چین‌ و چروک ؛ شلی و افتادگی پوست و…می شود .با تمیز شدن‌ منافذ پوست ؛ مشکلات پوستی به حداقل می رسند و در نتیجه پیری پوست به تعویق می افتد که همین‌ سبب افزایش زیبایی خواهد شد.
فروشگاه اینترنتی گارنی تونر بسیار با کیفتی را به مشتریان‌ خود معرفی می کند ؛ تونر صاف و سفید کننده و مرطوب کننده پوست بی بی اسکین بیوآکوا ؛ این‌ تونر فوق العاده ،حاوی آلوئه ورا و هیالورونیک اسید و جو دوسر و گیلیسیرین می باشد که کار پاکسازی پوست را به خوبی انجام‌می دهد ، و پوست را ضدعفونی می کند. همچنین‌ این‌ تونر باکیفیت ، به روشن‌ شدن‌ پوست‌کمک شایانی می کند و آن را آبرسانی و هیدراته می کند و در ادامه باید گفت این تونر بر روی شفافیت پوست بسیار موثر است به طوری که به وضوح بعد از استفاده از آن متوجه تغییر در پوست خود خواهید شد.این‌تونر مناسب انواع پوست ها می باشد.برای جلوگیری ار ایجاد جوش صورت و لک وچین و چروک‌ و افتادگی پوست‌ ؛ تونر را روزی دو بار جزو روتین‌ روزانه پاکسازی و مراقبت از پوست‌ بدانید تا پوستی شاداب و زیبا و جوان‌ داشته باشید.

حجم

120ml

جنسیت

آقایان و خانم ها

درجه کیفی

Orginal

برند

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تونر مرطوب کننده بی بی اسکین بیوآکوا”