کرم تخصصی سفید کننده بدن مروارید رورک

Horec Pearl Whitening Body Cream Silky skin cream

  • تهیه شده از مواد 100% گیاهی و طبیعی
  • مرطوب کننده و آبرسان فوق العاده قوی
  • ساخت پوستی ابریشمی و لطیف
  • پوشش قوی نقایص پوست
  • سفید کننده فوری و کاملاً طبیعی

برند : Rorec

ناموجود

داشتن پوستی سفید و بدون‌ عیب و نقص آرزوی هر خانمی است . برخی از افراد به طور ژنتیکی دارای پوست های سبزه و تیره هستند از این رو؛به کرم‌ سفید کننده و بهترین‌ ماسک روشن کننده پوست رو می آورند.برخی از افرادی که دارای پوست های تیره هستند بر این‌ باورند که استفاده از لایه بردار ها تا حدودی مشکل تیرگی پوست شان را بهبود می بخشد و زیبایی پوست آن ها را دو چندان می کند. زیبایی پوست و زیبایی صورت اولین اولویت بسیاری از خانم ها در زندگی می باشد . امروزه سوال اکثر خانم ها بخصوص خانم های جوان‌ این‌ است که برای سفید شدن پوست چه‌ باید کرد؟ و یا اکثریت به دنبال ماسک سفید کننده صورت فوری هستن تا بتوانند به واسطه ی آن زیبایی و درخشش پوست شان‌ را افزایش دهند.استفاده از ماسک صورت با خواص روشن کنندگی به سفیدشدن‌ پوست برای این‌ دسته از افراد می تواند کمک چشمگیری کند. بسیاری از خانم‌ ها به دنبال کرم‌ سفید کننده واژن‌ برای رفع تیرگی این‌ناحیه هستند و برای آن ها بسیار مهم می باشد.برای رفع تیرگی واژن‌ هنوز کرم سفیدکننده ای که بتواند تاثیر دائمی داشته باشد بوجود نیامده است به همین سبب فروشگاه اینترنتی گارنی  بعد از ماه ها تحقیقات محصول شگفت انگیزی را به مشتریان‌خود معرفی کرد ؛ کرم‌ تخصصی سفید کننده بدن مروارید رورک ؛ با این‌ کرم‌ افرادی که پوست تیره دارند و آرزوی داشتن پوستی سفید و بدون عیب و نقص را دارند محقق می شود و می توانند به راحتی به آن‌ دست پیدا کنند.
این کرم زیبایی پوست و همچنین زیبایی صورت شما را افزایش می دهد زیرا یک کرم‌ سفیدکننده فوری و کاملا طبیعی با خواص آبرسانی قوی و ترکیبات صد در صدگیاهی و طبیعی می باشد ؛ این‌ کرم‌ سفید کننده ،تمام‌ نواقص پوستی را به طور کامل پوشش می دهد و پوستی لطیف و ابریشمی را برای شما به ارمغان‌ می آورد که همین امر سبب افزایش زیبایی پوست شما خواهد شد.از این‌ کرم‌ سفید کننده می توان به راحتی برای نقاط تیره بدن که از آن جمله‌می توان به سر زانوها و یا آرنج‌ و پشت گردن‌ و کشاله ران و زیر بغل و بیکینی برای رفع تیرگی واژن‌ استفاده کرد که نتیجه استفاده از این کرم سفید کننده بدن ،داشتن پوستی ابریشمی و لطیف می باشد که باعث افزایش زیبایی پوست‌ ما خواهد شد.

وزن

100g

جنسیت

بانوان

درجه کیفی

Orginal

برند

1 دیدگاه برای کرم تخصصی سفید کننده بدن مروارید رورک

  1. مشتری

    من از این کرم میخوام ولی ۴۰ تومان قیمتش باشه چون اولین بارم که از این کرم استفاده میکنم میشه به من از این کرم بیارین ممنون میشم

دیدگاه خود را بنویسید