ماسک صورت ضد چروک برنج رورک

Rorec Rice Moisturizing Facial Mask Anti Aging Shrink Pore Face Care

  • حاوی : عصاره برنج  گلیسرین  هیالورونیک اسید و جلبک دریایی
  • کلان سازی پوست
  • نرم شدن کراتینوسیت های پوست
  • بهبود و رفع کم آبی پوست خشک
  • روشن کننده و سفید کننده پوست
  • بهبود خاصیت الاسیته و کشسانی پوست
  •  انعطاف پذیری پوست

برند : Rorec

ناموجود

ماسک ورقه ای صورت برنج رورک با داشتن املاح برنج یک مرطوب کننده قوی به شمار می رود ،  از بوجود آمدن موهای زائد جلوگیری می کند ،  انعطاف پذیری پوست را تقویت کرده و لایه برداری پوست را به خوبی انجام می دهد .
امروزه بسیاری از خانم‌ها برای افزایش زیبایی پوست از ماسک صورت استفاده می کنند.مراقبت از پوست‌ و استفاده مکرر از بهترین‌ ماسک صورت می تواند پوست شما را جوانتر و پیری پوست تان را به تعویق بیاندازد ؛ که‌ همین‌ امر ،سبب افزایش زیبایی صورت شما خواهد شد.به طور کلی مراقبت از پوست، مراحل مختلفی دارد : که یکی از این‌مراحل ، پاکسازی پوست ، می باشد.
برای تکمیل پاکسازی پوست ، از ماسک صورت برای تغذیه بهتر پوست استفاده می شود ؛ که پس از آن‌ متوجه‌تغییرات‌ چشمگیری خواهید شد.حال در اینجا‌ سوال پیش می آید که چرا خانم ها از طرفداران‌ ماسک صورت هستند؟
زیرا پس از استفاده از ماسک صورت ، تاثیر آنی آن‌ مشاهده می شود . به طور مثال : بسیاری از افرادی که دارای جوش صورت هستند و دوست دارند التهاب و قرمزی پوست شان که در اثر جوش پدیدار شده از بین‌برود ؛ استفاده از ماسک برای جوش صورت ضرورت می یابد. محققان بر اساس نظر سنجی چندین‌ متخصص پوست دریافتند ؛ که اکثر خانم ها به دنبال ماسک سفید کننده صورت فوری هستند، زیرا پوست سفید اعتماد به نفس آن ها را بالا برده و زیبایی صورت و زیبایی پوست را دو چندان می کند.یا دسته ای از آن ها که داری چین‌ و چروک‌ و خطوط پوستی می باشند به دنبال‌ ماسک‌ برای صاف شدن‌ پوست صورت هستند.حال در اینجا می خواهیم‌ به یک ماسک فوق العاده که درخور نیاز اکثر خانم‌ها می باشد بپردازیم ؛ ماسک صورت ضدچروک و مرطوب کننده برنج‌ رورک ؛ این‌ ماسک فوق العاده با نفوذ به لایه های زیرین‌ پوست‌ ، کم آبی پوست را بخصوص پوست های‌ خشک را جبران‌کرده و‌ باعث بهبود آن‌ می شود . ماسک صورت برنج‌ بر روی رنگدانه های پوست‌ تأثیر به سزایی می گذارد و آن را سفید و روشن می کند . این‌ ماسک شگفت انگیز باعث افزایش لایه های پوستی می شود‌ و پوست های نازک‌ را بهبود می بخشد و همچنین‌ در نرم کردن کراتینوسیت های پوستی بسیار عالی عمل کرده و خاصیت‌کشسانی و الاسیته پوست‌ را از بین‌ می برد.استفاده از ماسک برنج‌ ، زیبایی پوست و زیبایی صورت ما را تضمین‌ و باعث جوان‌ ماندن سلول های پوستی و ویتامینه شدن پوست‌ ما می شود که همین‌ امر باعث افزایش زیبایی در ما خواهد شد.

وزن

30g

جنسیت

آقایان و خانم ها

درجه کیفی

Orginal

برند

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ماسک صورت ضد چروک برنج رورک”